和訳をするブログ(ディズニーパーク音楽)

ディズニー関連の楽曲を和訳するブログです。

The Magic is Calling【和訳】

「The Magic is Calling」

 

(2021年10月1日に開園50周年を迎えたウォルト・ディズニー・ワールド・リゾート。50周年を記念して “パークの魔法があなたに呼びかけている” というコンセプトで書き下ろされたテーマソング。)

 

It's time for us to shine our light

私たちの光を輝かせる時が来た


Feel the magic real way coming

魔法が現実にやってくるのを感じて


Step into a world that glow 

煌めく世界へ踏み出そう


It's like waking up into a dream, oh

夢の中を歩いているみたい


The magic is calling calling calling us

魔法が私たちを呼んでいる、呼んでいる、呼んでいる


It's calling calling calling us

呼んでいる、呼んでいる、呼んでいる


To the place where all of our dreams come true

みんなの全ての夢が叶う場所

 

The most magical place on earth

地球上で最も魔法に溢れた場所


Answer the call

呼びかけに応えて


Yeah, answer the call

そう、応えて


Answer the call

呼びかけに応えて

 

Feel the magic everywhere 

至る所にある魔法を感じて


Bring every dream we dream to life

私たちが夢見る全ての夢に命を吹き込んで


Share the wonder, share the light

奇跡を分け合って、光を分け合って

 

Imagine a world for you and me 

あなたと私の世界を想像しよう


( you and me )

(あなたと私の)


Where all that we have to do is believe, oh

私たちがすることは信じることだけ

 

The magic is calling calling calling us

魔法が私たちを呼んでいる、呼んでいる、呼んでいる


It's calling calling calling us

呼んでいる、呼んでいる、呼んでいる


To the place where all of our dreams come true

みんなの全ての夢が叶う場所

 

The most magical place on earth

地球上で最も魔法に溢れた場所


Answer the call

呼びかけに応えて


Yeah, answer the call

そう、応えて


Answer the call

呼びかけに応えて